onsdag/torsdag

igår va jag o hundarna o fikade hos martina o carro
kul att träffas det blir ju inte så ofta
fame o millan älskar vekligen varandra dom små paddorna

idag har vi varit o köpt ny säng till pappsen
han är ju i västervik o opererar höften
så mamma passade på att göra en törnrosabädd till hnm

nu väntar tre nätters jobb, så det blir att gå in i min förpuppelse

vi har kvällsvallat getter o hundar
o som vanligt när jörgen är med springer dom åt alla håll
han har dåligt inflytande på dom

hundarna har fått varsitt köttben modell a la flinta
jaffa har slugat till sig dom andras o gömt dom långt in i skogen
benen är så stora att hon knappt kan ta dom i munnen

hon tog den i munnen, nanananana
så var den försvunnen
jag såg den aldrig meeeer.......
en liten refräng för er som vill sjunga

Kommentarer
Postat av: Lina & co

Tack för senast... :) mycke trevligt!!! Va det rätt nyckel till klubben? Höres... hejhej

2007-05-28 @ 17:42:17
URL: http://memimo.blogg.se
Postat av: Askungen

"hon tog den i munnen, nanananana
så var den försvunnen
jag såg den aldrig meeeer......."
Sjunger som en gaaaalining, Michael tittar på mig med skrämd blick..
uuuäääh vad jag saknar er, vill bara hemhemhemhem.. :-( och klappa Dasan så hon blir frisk igen.
puss på er alla.

2007-05-29 @ 18:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0