onsdag

kallt o blåsigt men fick med dom små myrorna på en skogspromenad
en tur till viken har vi också hunnit med
o sen på kvällen var bettan o lars här o fikade - trevligt

jennie har ju varit hemma ett par dar nu o som alltid när ungarna ska åka hem får jag lite ångest, men hon vill inte heller flytta hem förstår inte det....har ju talat om för alla barnen att dom FÅR bo hemma tills dom är 40

det är kul när ungarna kommer hem, ingen vill sova i timmerhuset så det står tomt
jennie kan inte sova där för hon ser gubben andersson där o camilla kan inte vara där för då blir hon överfallen av mycket små ondsinta människor
kommer inte ihåg vad askungen/theres har för skäl, men alla föredrar att sova här i torpet på soffan
joo mattias sov där när han va hemma sist men då hade han ju hanna med sig som kunde försvara honom
o eric sov där första tiden men sen blev det soffan för honom också, varmare härnere tyckte han

fast jag förstår vad dom menar för när jag är ensam hemma törs jag inte sova på övervåningen för då kan det komma ut otäcka varelser från vinden
så då sover jag också på soffan

jörgen sover också på soffan ibland när hans säng har intagits av onda djur, han tycker det är trångt med dasan, jaffa o fame i sängen, själv brukar jag ha en o annan katt hos mig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Per är ljuvlig och får sova in sängen!

2007-03-21 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0