en till

idag kom hans bror fram, han gick på begravning o låg på graven efter gårdagens dödsfall
synd för honom att jörgen o spaden kom på samma tillställning.....så nu har vi två ormgravar

reste långt idag ända till skräddarmossen, kaffe i solen med martina, karro, sebbe, selma, sigge, karin, frida, camilla o åtta hundar
fame var i nåt lerdike o badade o sen gick hon in till martina o skapade vackra mönster på hennes vita kuddar i soffan

getbarnen har haft springtävling idag
dom är extremt snabba nu

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag måste nästan ta en sväng ut i skogen och beskåda de små och återuppliva gamla minnen sedan min "getålder". De är underbart roliga och söta, men kan bli ganska enerverade när de är överallt och då menar jag ÖVERALLT, både högt och lågt...inne och ute...
Vet du hur det blir med kurser (hund) i vår?
Ni skulle ha ngt möte när jag träffade dig senast.
Mvh Angelica

2007-03-14 @ 07:16:38
URL: http://medlem.spray.se/samjon/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0