tomt på torrpet

igår åkte theres, michael o lilla rockey hem så nu är det tomt här
hönsen är lyckliga för att dom kan gå lösa igen

jörgen har åkt till håkan så jag får prata med mig själv

jag har jobbat tre nätter så jag ska sooooooova
känns som om jag varit på världens fest
det är ju långa pass på över 10 timmar

gullspira har flyttat hem igen
hon blev så nedtryckt på det andra stället
men här är hon en i flocken
mika har ju mjölkat henne o tyckte att det kunde jag ju fortsätta med
det lilla jag o theres fick ut måste fångas med pipett
har nog ingen framtid som mjölkerska

nu ska jag åka o hämta posten
eric den lilla ostindienfararen ringde, han väntar visst på ngt viktigt brev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0