o hon ska skura trappan o hon ska bona golv........

idag är jörgen, theres o michael ute o leker turister
själv fick jag o hundarna va hemma o ta hand om hushållet
   

michaels hund rockey är mycket hjälpsam
han försökte döda dammsugaren, vilket jag tycker är en sund inställning

 det lilla livet tycker inte att han behöver sova på nätterna
i natt prövade vi med att ha honom hos oss med dom andra hundarna
det var ingen skillnad han har gnällt hela natten, så inatt får theres o michael tillbaka honom upp till timmerhuset
vi får väl ha delad vårdnad o sova varannan natt

nu blir det tvättmaskinen
o en tur i skogen
det gäller att passa på mellan regnskurarna


Kommentarer
Postat av: camilla

jag ska städa jag ska diska jag ska skrubba hela torpet! Här är de dödsvarmt, ska ut och
gå och jämna till solbrännan!

2007-07-18 @ 14:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0