goblin

goblin

Kommentarer
Postat av: lina å co

Härligt me en vovve med afganben, riesenhuvud o varghundskropp... Underbar!!! :)

2007-01-30 @ 19:17:35
URL: http://memimo.blogg.se
Postat av: Camilla

Men varför har inte jag hittat så mkt döda djur då? de borde ju vimla av dom, speciellt när jag har varit ute i skogen? eller har jag bara varit ouppmärksam kasnke. Gått över de döda!!! Sover inte i Timmerhuset kan jag säga!

2007-01-31 @ 09:18:25
URL: http://camillaedholm.blogg.se
Postat av: Askungen

Ni kan inte förså hur mycket jag längtar hem till er... buuuuhuuu...

Har Gobblan kommit ännu, eller har ni blivit blåsta? :-)

Jag drömde att mina marsvin började brinna inatt och när jag lyckats släcka dom så var de helt skadade och led.. det var jätte hemskt. Undrar vad det betyder..? Några förslag?

puss på er torpare. Hälsa Elsa. Och alla andra stackars uteliggar djuren, djuren ute i naturen, de som inte har nånstans att gå när det blir mörkt (och kallt.) Stackars alla små räkor... och vargar och rådjur, som inte har nånstans att gå när det blir mörkt. :-)

2007-01-31 @ 11:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0