stamma

det blev lite stammande i de tidigare inläggen
det beror inte på oss utan att vår grannbonde startade sina mjölkmaskiner o då får vi strömavbrott
så kan det va på landet
vi vet inte om det är mjölkmaskinerna men vi tror det......
idag blir det bad igen, dom kryper dom små liven så vi tar ett extrabad...det är så kul
som svar till frasse kan jag säga att vi inte ska behålla gobblin även om han är en charmputte, det gäller ju bara att hitta ett bra hem till hnm med hundvana människor som förstår sig på stora hundar och att han får röra sig fritt, behöver också få jobba..så vet ni ngn är det bara att dom hör av sig
mot duschen......
ingen jordbävning idag heller, det var ingela som föll igen, bara så ni vet, lurigt med is under snön, hundarna tycker det är jättekul när jag kravlar omkring

Kommentarer
Postat av: Askungen

Buhuuuuu, jag vill inte komma hem för då får jag löss och det är ju det äckligaste jag vet nästefter Älgflugor och spindlar.. uuuuuusch...

Ni måste utrota dessa kryp innan onsdag nästa vecka, annars så kommer jag inte! :-)

Ni får ta och gå till bondgården och be dom att handmjölka, annars så får ni dra ur kontakten till maskinen, ni kan ju inte hålla på sådär och stamma, man blir ju alldeles förvirrad.

Ingela, du får hålla ordning på benen. INTE ramla omkring å ragla runt sådär, har du luktat i whiskeyflaskan nu igen?! Fy på dig..

Nu ska jag jobba vidare.. har jobbat 10 timmar om dagen nu och känner mig helt groggy.. somnar så fort jag sitter still utan en kaffekopp inom 10 cm avstånd. Det är lite skillnad att gå från max 5 timmar till minst 10.. men man kanske vänjer sig, det är ju en övergångsperiod och snart så jobbar jag bara 8-9 timmar.

Ha det bra, om jag inte somnar direkt när jag kommer hem så ringer jag nog, om inte så vet ni med 99 % säkerhet att jag ligger i skönhetssömnen och väntar på att prinsen ska kyssa mig, eller nej det var fel saga... hejsvejs puss puss.

2007-02-08 @ 13:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0