hundhimlen

nu är Goblin det lilla grynet i hundhimlen hos mormor
hoppas att han där springer omkring trygg o fri o långt från alla människor som gjort honom så illa

han kommer alltid finnas hos oss, det var en mycket speciell hund

hoppas också att han under sin korta levnad fick upp ögonen hos fler så att de nu behandlar sina djur o nära o kära med kärlek o respekt

tack till alla som här på bloggen o per telefon har delat vår vånda o sorg över att beslutet var tvunget att tas

känner nu att det är tur att jag inte vet varifrån han kom, någonstans i skåne tror jag, för dom människorna vill jag inte träffa en dag som denna.....
djurpolisen runt om i världen har all min respekt över att de, vilket elände de än får se, kan behålla sig sitt lugn...vet inte om jag skulle klara det

Kommentarer
Postat av: Lina & hundarna..

stoora smarriga ben till gobblan i hundhimlen...

kramar från oss

2007-02-19 @ 14:10:08
URL: http://memimo.blogg.se
Postat av: Askungen

Det var helt rätt beslut, även om jag liksom alla andra som fick chansen att träffa lilla loppan tyckte att han va en härlig hund. Han har det bättre nu, och slipper iaf. flytta runt runt gör att hitta en trygg plats..

Tack för min minisemester.. jag saknar er så det gör ont.. är så trött på att bo här just nu.. vill bara hem...

puss

2007-02-19 @ 17:16:09
Postat av: Josse

Hallå där.
Ett tufft beslut som tyvärr var tvunget att tas. Starkt gjort av er. Sen vet jag att en sådan hund inte kunde fått ett finare slut än han fick hos er. Att få springa lös och busa med massa hundar och bara få ha det bra.
Ta hand om er.
Kramar Josse

2007-02-19 @ 19:05:31
URL: http://vovve.info/askedal
Postat av: Bibban

Svårt men rätt beslut. Han får det bra i hundhimlen, vem vet han kanske stöter på Trazan där.. Tänker på er och kramar till er.

2007-02-19 @ 23:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0