hans o greta ugnen

hans o greta ugnen

Kommentarer
Postat av: Askungen

ånej.. den där ser läskig ut, men som tur var så vill ni väl inte skicka in Askungen i fel saga så jag riskerar inte att åka in i den där.. (ugnen)

Nu ser jag fram emot fin bilder på Goblin, förhoppningsvis så kan jag ta med en ny kamera telefon till er om karln kan tänka sig avstå en av sina 3 telefoner, nu när han fått en ny. (jäkla pryl galning..haha)

Jag är så tröööööööööött, i helgen ska vi måla köket och sen ska jag bara lata mig. Det ska bli så skönt. Orkar inte jobba såhär, tur att det snart är över.

Vi hörs i helgen mina kära torpare.. och ni.. jag tar med marsvinen och Rocky till er, tycker att ni behöver lite mer djur.. moahaha. Och då förmodar jag att löss inte smittar från hund till marsvin va :-)

Ni får ta och komma hit till oss snart! Och förresten pappa så har jag fått kontakt med Natalie Stors igen, hon jobbar som ekonomichef på ett företag som anlitar Lium. :-) Världen är liten..

pusspusspusspusspusspusspusspusspuss o kram!!

2007-02-09 @ 13:38:11
Postat av: Camilla

Jag vill oxå in i ungnen!

2007-02-09 @ 15:36:14
URL: http://camillaedholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0