nu är glada julen slut, slut, slut

jaa nu har vi gjort julen
julaftonen firade vi hos mina föräldrar ihop med min syster med familj
juldagen gick i traditionens anda med kalkonmiddag ihop med mina kusiner, moster etc.........många människor var det
och många djur
jaa våra hundar...............
var lite orolig att vilja skulle ta över förställningen bägge dagarna men hon har varit jätteduktigt
gnagde bara lite på mammas halmbock, och slickade lite på julosten i ett obevakat ögonblick

i kina firade de också jul
där kostar en färdigklädd gran ca 200 kr
observera att där är tomten mer strikt klädd med slips o kostym............................eric, eric

image276

vad det kostade att ta hem granen i taxi förtäljde inte historien

image278


av sina kamrater fick kinaresenärerna akvariefiskar och syrsor................
säkert enormt uppskattat

idag har var jag o camilla hos martina så jag fick ta på deras nya djur
den var lite söt o jag tordes hålla den..............




Kommentarer
Postat av: Lina o hundarna!

Gott Nytt År från alla oss... ha en härlig afton! kram

2007-12-31 @ 13:05:12
URL: http://memimo1.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0