som en saga

hittade en stor groda i mina önskestövlar, eller var det en prins
kysste den inte så jag vet inte
men min prins jörgen kom ilande o räddade mig när jag skrek

panerade 2500 fiskar igår....vi åt fasktiskt strömming när vi kom hem

idag har vi varit lediga
så jag har roat mig med att mocka ut ALLT hos getter o höns lite svettigt blev det
sen har jag även städat härinne till och med putsat badrumsspegeln, det ni mina döttrar vanliga o styva; camilla, theres o jennie nu vet ni vem ni brås på vad gäller den kvinnligheten

eric ringde i¨år han hade kommit fram dock var han lite besviken för att det inte ingick hund på hotellets frukostbuffé

nu ska vi äta oi sen får det bli sängen
två dar med strömmingsstekning i linköping väntar
jag hoppas vi ska hinna med ett litet besök på ikea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0