csi valdemarsvik

vi var på mogata marknad igår o sålde strömming

när vi åkte hem blev vår bil ett fall för pipetter o annat från krimelab
den stora frågan lyder är vårt baksäte indränkt med blod eller lingondricka, typ 20 liter

idag har vi sanerat vårt hem, bilen o tvättat bort stekos från kläderna
hundana är trötta efter gårdagens arbete, det är mycket att kolla in på en marknad
själv har jag begåvats med en stark huvudvärk á la baksmälla, fast utan alkohol
så kan det gå när man står o sniffar i sig strömmingsdoft en hel dag......
dock billigare än kokain

kokain är farligt, farligt o ectesi också...farligt
en liten sångrad ur ett berömt stycke som jag vet att camilla o theres kan
så släpp loss flickor
sjung

ni kan vara era egna mp3spelare


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha! Vi lekte oxå csi igår!!! Fick tala om för karin att hon var tvungen och analysera mitt salviv under kvällen, och flöreslog då pipetten som hjälpmedel.. Inte lätt och vara student i denna staden..hårt uteliv!!! Snart har jag oxå historier som kommer upp i klass med dina palacebravader!!!! Puss

2007-04-29 @ 16:11:50
Postat av: Askis

"..kokain är farligt, farligt o ectesi också.."
Sjunger för full hals och alla andra stackare som tvingas arbeta denna klämdag stirrar förskräckta på mig..

Ja jag jobbar idag, och imorgon (ve och fasa jag borde ju strejka?! Arbeta första maj, får man ens det?!) och onsdag och torsdag och fredag och lördag... buuuhu jag vill har mitt liv tillbaka :-(

Saknar er så förskräcklans mycket, jag vill bara hem hem hem hem. Men det ser mörkt ut. Fast jag och Michael har pratat om att åka på cykelsemester och cykla till er, fast risken finns ju att vi inte kommer fram förrän vi måste cykla tillbaka. ;-)

Puss å kram!!

ps.ikväll ska jag på mormors konstutställning (akvarellkursen hon går på)de ska bli kul!

2007-04-30 @ 12:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0